Kontakt
Najczęściej zadawane pytania
- Jak złożyć reklamacje?
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj https://www.lazienkaplus.pl/pl/reklamacje/. Po zarejestrowaniu zgłoszenia nasz Konsultant nawiąże z Państwem kontakt i poinformuje o dalszych krokach.
- Jak znaleźć produkt, który Cię interesuje?
Aby znaleźć interesujący Cię produkt, skorzystaj z menu kategorii produktu (Łazienka, Kuchnia, Ogrzewanie, Płytki), a następnie wybrać właściwą podkategorię produktów, w której znajduje się poszukiwany produkt. Aby ułatwić wyszukiwanie zachęcamy do skorzystania z filtrów po lewej stronie listy wyszukiwania. Szukając produktu można także skorzystać z wyszukiwarki umieszczonej na górze strony, wpisując np. nazwę produktu lub firmy czy numer katalogowy produktu. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo jego szczegółowy opis, cenę brutto oraz informacje o sposobach i kosztach dostawy.
- Jakie są dostępne rodzaje płatności?
Przelew bankowy (zwykły), Szybki e-przelew, Płatność kartą płatniczą, Płatność za pobraniem (płatność u kuriera dostarczającego towar), Gotówka przy odbiorze osobistym.
- Dlaczego odbiór osobisty w niektórych punktach jest płatny?
Koszt odbioru w punkcie wynika z kosztu obsługi logistycznej punktu odbioru osobistego.
- Jaki jest status mojego zamówienia?
Od momentu złożenia zamówienia w ciągu 24h (w dni robocze) sklep Łazienkaplus.pl kontaktuje się telefonicznie lub mailowo z zamawiającym w celu weryfikacji i potwierdzenia zamówienia. Podczas weryfikacji Klient informowany jest o terminie realizacji zamówienia oraz potwierdzane są koszty dostawy. Osoby dokonujące zakupu jako Klient zarejestrowany mogą w każdej chwili sprawdzić status zamówienia poprzez zakładkę Moje Konto. Do każdego zamówienia przypisana jest osoba odpowiedzialna za jego nadzorowanie (konsultant). Klient w każdej chwili może uzyskać informację dotyczącą realizacji jego zamówienia, wysyłając maila lub dzwoniąc na infolinię sklepu pod numerem telefonu 618995500 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.
- W jaki sposób mogę zwrócić towar i gdzie mam go odesłać?
Możliwość zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) istnieje na zasadach opisanych tutaj: https://www.lazienkaplus.pl/pl/zwroty/. Po zweryfikowaniu zgłoszenia i jego pozytywnym rozpatrzeniu nasz Konsultant skontaktuje się i szczegółowo poinformuje o adresie odesłania towaru.
- Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
W opisie każdego produktu zawarta jest informacja o jego dostępności. Zielony symbol: ,,24h - w magazynie” oznacza, że produkt ten znajduje się obecnie w magazynie sklepu i jest dostępny od ręki. Statusy: „do 48h”, „do 72h”, „do 7 dni” oraz „do 14 dni” określają przewidywany czas na wysłanie produktu (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia). Przy produktach „na zamówienie” o przewidzianym terminie realizacji informujemy Klienta w ciągu 24h (w dni robocze) podczas telefonicznego bądź mailowego potwierdzania zamówienia, po konsultacji z dostawcami. Kurier ma 48 godzin na dostarczenie produktu od momentu odebrania z naszego magazynu.
- Jakie są rodzaje i koszty dostawy?
Przy każdym produkcie znajduje się informacja o możliwych sposobach i kosztach dostawy. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj: https://www.lazienkaplus.pl/pl/koszty-dostawy/.
- Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?
Dane do przelewu wysyłane są do Państwa po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia.
- Czy produkty posiadają gwarancję?
Oczywiście, każdy oferowany przez sklep Lazienkaplus.pl towar posiada gwarancję producenta. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT lub wypełniona karta gwarancyjna. Wszelkie problemy techniczne rozwiązują autoryzowane przez producenta/importera placówki serwisowe na terenie Polski. Ich adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta/importera. W przypadku braku karty gwarancyjnej, zgodnie z polskim prawem, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.
Na życzenie Klienta wypełniamy karty gwarancyjne i niezwłocznie je odsyłamy. W tym celu prosimy o przesłanie karty po rozpakowaniu przesyłki na adres naszej firmy.
Skontaktuj się z nami
Dane teleadresowe
-
Infolinia
Infolinia czynna od pon. do pt. w godz: 8:00 - 17:00
61 899 55 00
Email: sklep@lazienkaplus.pl
-
Magazyn (zwroty i punkt odbioru)
Punkt odbioru czynny: pon.-pt. 7-18
Łazienkaplus.pl S.A.
Mapa dojazdu
ul. Drukarska 42
62-023 Koninko k.Poznania
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych:
Marek Furmańczak rodo@lazienkaplus.pl
Napisz do nas
Pomożemy Tobie w każdej sprawie związanej z naszą ofertą