Dostępności produktów
W naszym magazynie znajdują się produkty najczęściej kupowane przez Klientów. Pozostałe na bieżąco zamawiamy u dostawców. W opisie każdego produktu podany jest czas oczekiwania na jego sprowadzenie do magazynu Łazienkaplus.pl (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia).
Objaśnienie oznaczeń dostępności produktów:
24h - Ten produkt wysyłamy w ciągu 24h od chwili potwierdzenia zamówienia (w przypadku przesyłek kurierskich oraz płatności on-line lub za pobraniem) lub 7 dni roboczych (w przypadku dostawy naszym transportem).
Do 48h - Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.
Do 72h - Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 72 godzin (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.
Do 7 dni - Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 7 dni (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.
Do 14 dni - Ten produkt zostanie sprowadzony do naszego magazynu centralnego w ciągu 14 dni (w dni robocze) od chwili potwierdzenia zamówienia lub wpłynięcia płatności na nasze konto.
Na zamówienie - Brak towaru w naszym magazynie. Możliwość sprowadzenia na indywidualne zamówienie Klienta. Czas realizacji zależny od dostępności u dostawców. Termin realizacji zamówienia potwierdza Klientowi konsultant w trakcie rozmowy telefonicznej. Do terminu realizacji należy doliczyć czas na zaksięgowanie zaliczki, którą zazwyczaj Klient zobowiązany jest wpłacić na poczet realizacji indywidualnego zamówienia.
W przypadku płatności przelewem określony termin realizacji wydłuża się o czas księgowania wpłaty, a jeśli Klient wybiera płatność ratalną, o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Data otrzymania przesyłki = termin realizacji + czas dostawy.